Heart Chat Bubble

Pust.

Jag och Julia kom nyss in från en liten promenad bort till ICA Vilbergen. Köpte bland annat frimärken så nuh arj ag äntligen postat inbjudningarna. I slutet på veckan lägger jag upp bild på hur korten blev...
Nu kännerj ag mig lite dåsig efter promenaden faktiskt. Tung i huvudet och väldigt trött och seg. Men det var ändå skönt med en promenad trots att både näsa och ögon rinner som niagrafallet (uttryck snott av syrran, haha).
Det var väl typ det jag orkar med idag.
Hon somnade i vagnen för en gångs skull. De senaste gångerna vi varit ute har hon inte somnati  vagnen och legat och skrikit. Kan det ha att göra med att hon sover i vagnen om nätterna (vaggan är för liten) att hon kopplar det till nattsömn typ? Eller är det något jag fått för mig?
Vi ska köpa spjälskydd och påslakanset på ullared till spjälsängen, sen skall vi ställa in den i sovrummet :)
 
Tänkte göra ett inlägg med länkar till de bloggar jag läser vid något tillfälle också. Får se när det hinns med :)
 
Idag ska vi rensa och gå igenom alla försäkringspapper osv vi har. Ska bli skönt att få det ur världen. Något av det tråkigaste som finns men det måste göras ibland...
 
Hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussie

haha ja inte lätt det där med snor alltså

2012-09-24 @ 23:19:18
URL: http://blogg.improveme.se/sussieilmije/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback