Heart Chat Bubble

Skor.

Som mammaledig har man inte direkt råd att köpa dyra skor, i allafall inte jag. Men man kan önska ;)
Jag har förnyat min garderob med lite kläder denna månaden eftersom jag "växt" ut mina tidigare byxor osv. Skor är mitt nästa inköp. Mina fötter växte tydligen också efter graviditeten för nu har jag endast ett par stövlar som passar. Mina fina boots ja köpte förra året är små nu :( Tror iofs jag köpte dem på skopunkten men ändå. Gillade dem jätte mycket!

Dessa skor från Jeffrey Campbell är så sjukt snygga och de perfekta höstklackarna enligt mig. Älskar dem verkligen.

Nu ska jag försöka sova. Lilla Grodan har fått sig lite mat och en ny blöja och somnade så snällt om. Stolt mamma! Hoppas detta håller i sig nu, att hon vänder tillbaka dygnet sakta men säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback