Heart Chat Bubble

Snabb update.

Verkar vara rätt kört med att hitta en annan kyrka det datumet vi bestämt. Så vi får helt enkelt hållas. Nu får det bli som vi planerat från början. Blir bäst så :)
Jag känner mig tröttare för varje minut som går så jag skall krypa ner brevid Julia igen och försöka blunda en stund (om hon tillåter mig). Hoppas hon vill sova en stund till :)
 
Är förövrigt fingt väder ute, solen lyser så jag ska allt ta med Julia på en promenad sen :) ÄLSKAR hösten och den friska luften. Så skönt! Men man får allt ha på sig tröja och kanske någon scarf för SÅ varmt är det inte. Det var det inte igårkväll i alla fall. Under dagen är det väl varmare men jag vill INTE bli dålig igen så jag tar det säkra före det osäkra.
Jaja, nog om det.
 
Natti natti =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback