Heart Chat Bubble

Tack!

Hej på er!
Vi kom just in från en solig och skön promenad. Var förbi ICA Strömmen och köpte på mig två celcius, är så nyfiken på att prova dem. Jag köpte en Vilda bär och en Apelsin (tror jag det var). Drack vilda bär förut och den smakade väl sådär. Smakade väldigt mycket ingefära tycker jag. Men man vande sig vid smaken. Får se hur den andra smakar imorgon :) Tänkte dricka dem innan promenaderna.
På tala om promenader, har ni någon bra app man kan ladda ner där man ser sträckan man har gått? Jag använder mig utav runkeeper nu bara för att se hur långt jag har gått men där se man liksom ingen karta över sträckan,
 
Sen tog vi en omväg hemm och förvi OKQ8, skulle hämta ut ett paket från USA. Mina mary kay produkter hade kommit. ÄNTLIGEN ska jag få bukt på min hy igen.
 
Sen vill jag passa på att tacka er för den roliga feedbacken jag får här. Blir så mycket roligare att skriva när man får lite kommentarer då och då, så tack för det! <3 Fortsätt med det ;)
 
---
 
Julia har väl inte haft en utav sina bästa dagar idag, mest varit missnöjd, men sånna dagar måstem an ha ibland för att uppskata dem bra ;) Inte vill hon sova idag i alla fall så jag hoppas hon somnar tidigt ikväll som igår :)
 
Usch, i helgen har jag ättit massor med godis och liknande. Inte bra! Min mage mår verkligen inte bra utav det nu när jag dragit ner på kolhydraterna det märker jag. Får väldigt ont i magen :( Har haft det lite titt som tätt nu den senaste veckan, vet inte vad det beror på? :/ Kan få det även om jag inte ätit godis.
Sen har jag fått läskiga "myrkrypningar" i ryggen, på ena "ryggfilén". Ingen aning om vad det är... :P
 
Nu ska jag kika lite fina barnkläder på nätet! Ska kolla vad Lindex har. Julia behöbver ha lite nya byxor. Hon börjar växa ur strl 56 nu. Finns säker massor ;)
 
Hej så länge!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pelle

Finns karta i Runkeeper, dra tummen åt vänster eller höger där tiden är när du gått klart, finns flera "sidor" av info..

Svar: Tack! :)
Lindha Bajrami

2012-09-17 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback