Heart Chat Bubble

Tidig morgon.

Morrnmorrn! Klockan 07:25 för exakt 24 år sedan såg jag dagens ljus :D
Vi är uppe tidigt idag tydligen, Julia vaknade för mat strax innan 06, så då gick Tobias upp med henne. Men eftersom vi har gäster här så håller vi oss inne i sovrummet och då kunde ju inte jag sova skalla ligger vakna <3
Men det gör inte så mycket, så mysigt när familjen myser i sängen :D Min älskade familj!

Igår gick dagen fort!!
Under förmiddagen var vi bara hemma och tog hand om bebisarnas. Hela dagen gick så fort! Sen under eftermiddagen tog vi vagnarna ut i regnet för att handla till dagens middag och grönsaksdipp till kvällen.
Vi gjorde foliefisk i ugnen med gottigt i :)
Men Julia började gallskrika i affären så jag blev stressad och vi glömde handla typ hälften :P Men jag gick ner till Lidl och köpte det :P
Bakade bullar efter maten som vi ska bjuda på idag då Julias farmor och faster kommer.
Men jag bar lite virrig under tiden jag gjorde bullarna för allt blev så stressigt så ena plåten blev bränd och den andra fick inget pärlsocker på sig. Haha så kan det gå!
Hela dagen blev liksom stressad. Julia ville knappt sova på dagen och jag fick ingen ro och ville ha lite saker gjort. Då blev det som det blev :/
Tobias jobbade ju 14-22.
Men efter maten vid 18:30 stensomnade hon!! Trodde INTE hon skulle somna för natten men jodå. Så vaknade hon nu vid 06. Hon sov nästan 12 timmar (!). Duktig tjej!

Ska visa er kläderna jag köpt till henne sen med :)

Vi ska bjuda på paj och en göd sallad till lunch sen så det ska jag göra. Önska mig lycka till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback