Heart Chat Bubble

Tisdagen den 11 september 2012.

Hej på er!
Jag ligger i soffan med en kopp kaffe, dagens andra kopp (kaffekärring nr 1). Grodan somnade i babysittern, lilla älsklingen.

Inorse klockan 07:15 skulle vi varit på mitt återbesök hos barnmorskan som följt oss under tiden Julia låg i magen, men!, eftersom hon inte ville somna inatt så blev det sent så jag behövde sova.
När hon somnat för typ tredje gången i min famn vågade jag inte lägga ner henne i vaggan eftersom hon vaknad de tidigare gångerna. Så jag la henne hos mig i soffan istället så sov vi där tills pappa väckte oss imorse så vikingar flytta till sängen <3
Är det något jag behöver för att fungera som mamma så är det sömn (och kaffe;).

Igår fick jag paketet med scrapsaker med så jag började på mitt allra första kort som Monika ska få! Är inte klar än men hihi. Så kul! Insåg dock att vi inte äger en linjal (!) så fick använda tumstock. Haha. Inte det smidigaste.

Idag ska jag till Lisa för hon ska hjälpa mig lite med dopkorten :) Måste få iväg dem så snart som möjligt.
Längtar tills vi åker till Gekås, då ska jag utöka mitt material förråd en del ;)

Annars händer det inte mycket här inte. Har legat på latsidan vad gäller promenader, det har jag dåligt samvete för.
Måste ringa och boka ny tid för efterkontroll med, och cellprov. Oh well.

Igår tittade vi på film och åt lite gott ;)
Ska dricka upp kaffet sen göra mig iordning lite så ja kommer iväg asap.
Julia stannar hemma med pappa.

Puss


Kommentarer
Postat av: Monika

Men ååååhh är det mig Monika du menar??? :)

Svar: Hihi jag känneri ngen annan Monika än dig ;) <3
Lindha Bajrami

2012-09-11 @ 20:36:23
URL: http://Monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback