Heart Chat Bubble

Torsdagen den 6 september 2012.

God morgon finingar!
Sitter framför datorn (för en gångs skull) med en kopp te. Måste få iordning på min hals, hostar snart upp lungorna :(
Har varit vaken ett tag men ligger alltid och drar mig lite i sängen och kollar facebook osv :P
Skön avslappning innan man stiger upp tycker jag.
Grodan sover fortfarande, skall väcka henne såfort jag druckit  upp mitt te, vill njuta av det i lugn och ro :) Sen vill jag inte dricka varma drycker när jag har henne i famnen osv.
 
Såklart att när Julia somnar i tid (hon somnade efter mat vid 23 ungefär och sen sov hon till 02 då hon fick mat igen och somnade om) så kan inte jag sova!

Det är ju så typiskt. Men det var bara för att jag sov ett par timmar igår kväll. Hade jag inte gjort det hade jag nog somnat som en stock :)
Jag låg och vred mig i sängen ett tag men lyckades till slut somna, men klockan var närmare 04 då :/
Sen sover jag så dåligt nu när jag är krasslig. Hostar så om nätterna.
 
--
 
Vi kan väl alla hålla tummarna att Julia fortsätter att somna i tid nu? Man får upp förhoppningarna så nu när hon varit duktig :)
Vi var ju hos BVC igår och pratade om sömnen och vad vi kunde försöka göra för att skilja lite mer på dag och natt osv, Det behövde vi ju inte göra något åt eftersom hon somnade i tid =D
 
Idag blir det inte många knop tror jag. Ser ut att vara fint väder ute i alla fall, solen lyser minsann :) Får seo m vi kanske går ut på promenad eller något, men tror inte jag orkar det.
Här hemma ser det ut som andra världskriget, inte städat på länge så golven är jätte äckliga, det är dammigt och toaletten behöver sig en omgång. Måste även byta sängkläderna. Får se om jag/vi orkar ta tag i det idag. Vi får eventuellt matgäster på lördag så det måste städas innan dess oavsett :)
 
Kul att ni tittar in här även fast uppdateringarna är glesa <3
 

Vi hörs kanske senare. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback