Heart Chat Bubble

Tre.

Okej, såhär är det. För ca en månad sedan så gick jag till tre butiken här i Norrköping för att förlänga mitt abonnemang, i samband med det så valde jag givetvis en ny telefon. Tog en Samsung galant s3, för att förnya mig lite. Haren iPhone nu. Satte på den i några få timmar och kunde konstatera att det INTE är en telefon för mig.
Var i kontakt med tre både i butik, mejl och telefon men jag kan INTE byta den. Så nu står jag här med en sprillans ny samsung. Väldigt onödigt tycker jag.
Är det NÅGON där ute som är på väg st förlänga sitt abonnemang, kanske har kontantkort men som vill ha abonnemang? Du får i så fall ta över mitt abonnemang mes tillhörande samsung galaxy s3! Hör av dig till mig så får du mer info!
Himla tråkigt att en helt ny telefon ligger och samlar damm.
lindha.bajrami(at)hotmail.com

Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback