Heart Chat Bubble

Hello sunday.

Jag sitter i detta nu och laddar upp med en ordentlig frukost med kolisar. Ska nämligen infinna mig på gymmet idag klockan 12 för att träffarna gyminstruktör. Sen är tanken att ja ska träna efter :).

Igår så var jag hemma hos Monika och Elvira några timmar helt själv. Det var skönt och mysigt :)
Sen, vet ni vad som mer hände? JAG KOM I MINA BYXOR FRÅN INNAN GRAVIDITETEN! DET är stort!! Vägde mig hemma hos Monika med, har 3kg kvar till målvikt. Yeah!!! Detta kommer gå så bra. Med träning på det så kommer jag få fina muskler och bli mer fit. Bort med allt gäddhäng! Haha. Heja mig! Så pepp!!!

Senare idag ska vi till babyproffsen och prova ut bilstol till Julia :)

Nä, nu blir det kaffe.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va stor Julia blivit!!!

2013-02-23 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback