Heart Chat Bubble

Lägesrapport.

Här hemma är det fortfarande sjukstuga. Jag är på bättringsvägen och har "bara" en envis förkylning med rinnande ögon och näsa samt en jobbig hosta. Men jag klarar mig.
Julia däremot har varit riktigt dålig idag, jätte hög feber och sovit hela dagen. Har pratat med 1177 flera gånger och nu ikväll fick jag även prata med en barnsjuksköterska. Hon hade 40,2graders feber förut men efter två suppar så mådde hon bättre och satt och lekte lite, till och med skrattade. Tobias mår inte alls bra han heller. Han kom hem vid lunch igår för att han inte mådde bra.
Det har varit ett rent helvete rent ut sagt. Båda är sjuka när man har en dotter att ta hand om som också är sjuk. Fy säger jag!
Men idag kom Farmor Ewa och hjälpte oss så vi fick sova ostört i några timmar. Det gjorde susen för mig. Sen har jag fått i mig mat i form av pizza och endel vatten. Annars har jag bara ätit apelsin sen i måndags...

Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll nu. Inte kul detta.
Imorgon ska jag boka tid i tvättstugan. Vi kommer ha MASSOR att tvätta sen när vi är friska. Täcken, kuddar, kläder, you Name it! Haha.

Jag vaknade inatt av att det RANN svett från min mage, reste mig upp i panik i sängen och kände att jag var helt BLÖT på kroppen av svett. Täcket med, och lakanet. Helt sjukt! Måste haft hög feber eller något.

Ville bara ge er en lägesrapportering i alla fall. Skall sova nu. Jag som har natten med Julia.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Å stackars lilla Julia-pluttan! Hoppas ni mår bättre nu, allihop.

2013-02-09 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback