Heart Chat Bubble

På banan igen...

Hej på er!
Ni är vi friska, eller i alla fall jag och sambon, om man bortser från lite hosta. Men det räknas inte ;) 
I lördags fick vi en tid till jourcentralen då Julia hade fått tillbaka sin feber med en ags uppehåll. Det visade sig att hon hade streptokocker i halsen så vi fick pencillin utskrivet samt hostmedecin för hennes hemska hosta. Hon hade en del slem i luftvägarna kunde doktorn konstatera. Så nu jobbar vi på att få i henne hostmedecin och pencillin tre gånger om dagen. Det går sådär. Haha! Hon HATAR det. Igår spydde hon pga den hemska smaken :( Men vi kämpar på...
 
Veckan som varit har varit HEMSK! Dålig sömn, alla sjuka, ledsen bebis som har ont med hög feber osv osv. Det var längesedan jag var så sjuk med feber :/.
 
I övrigt så är jag lite bitter över att inte ha en bra fungerande dator (!). Måste skriva personligt brev osv men kan inte ladda ner något bra program att skriva det i. Vi har nämligen inget word :( 
En ny dator vore på sin plats, MED WORD! 
Men dem pengarna finns tyvärr inte på kontot nu så får väl försöka lösa det på annat vis...
 
I veckan har vi inget planrat, missar ju babysimmet imorgon, IGEN! Men så är det. Ska mest bara ta det lugnt och se till så Julia blir frisk. 
I helgen kommer Linda, Emelie och Agnes också <3. Det ska bli så mysigt!
Och på söndag har jag genomgång i gymmet, så ska bli skönt att äntligen komma igång, mammas fest är ju snart och då vill jag känna mig snyggare än snyggast. 
Ska bli skönt att träffa folk igen, klättrar på väggarna här hemma snart efter att ha varit instängd i en vecka...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars lilla Julia! Fy vad hemskt det är när de små är sjuka.

2013-02-13 @ 22:07:54
Postat av: Anna

Stackars lilla Julia! Fy vad hemskt det är när de små är sjuka.

2013-02-13 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback