Heart Chat Bubble

Sjuk.

Jaha, är det inte alltid så att man blir sjuk innan eller efter man börjat träna?
Började känna mig dålig redan igår och mådde lika dåligt när jag vaknade.
Julia har varit jätte snorig i en vecka nu och hostar. Kanske hon som smittat mig? Jag vet inte. Blir inte många knop idag i alla fall. Tänkte gå promenad med en kompis och hennes dotter och i eftermiddag skulle vi gått till öppna förskolan :(

Kommer med allra största säkerhet missa babysimmet imorgon med. Vi hoppade över det förra tisdagen för att Julia inte var helt 100 då.

Sånt är livet.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh stackare som blivit sjuka, men det är som du säger Lindha, immunförsvaret blir alltid sämre när man börjar träna, så det är väldigt vanligt, så var det för mig. Är mycket vitaminer och omega3 så kanske ni tillfrisknar fortare.. Stor kram från mig & Ellie

Svar: Jag hann dock aldrig ens börja träna inna jag blev sjuk. Men nu slipper jag förhoppningsvis bli sjuk EFTER också. Då kan jag köra på som bara den sen. Ska på instruktion i gymmet på söndag, ska bli skoj att komma igång!
Lindha Bajrami

2013-02-05 @ 19:09:39
URL: http://Ungmammaioslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback