Heart Chat Bubble

God morgon!

Idag var vi uppe tidigt. Gick upp ut sängen vid 07 och satte oss framför Nyhetsmorgon.
Klockan 10 ska vi vara på ett dagis i närheten som har öppet hus. Ska bli spännande. En hel djungel dedär tycker jag. Det är ju dags att ställa Julia i kö snart så då gäller det att kika på olika dagis/förskolor.

Jag ska även försöka sätta mig och skriva personligt brev, samt fila på CV. Inte det roligaste men ett måste om man ska söka jobb.

Annars händer inget speciellt idag. Ska väl försöka träna lite hemma med.
Jag har kommit fram till att jag nog borde träna i gymmet istället för jympa för att få dem resultat som jag vill.
Tycker dock det är SÅ jobbigt att gymma, för det känns som alla tittar osv :P
Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback