Heart Chat Bubble

Nu är vi trötta.

Då har vi avklarat första babysimmet.. Det gick väl bra, om man bortser från stunden då jag började gråta för att Julia fick kallsup och jag trodde hon skulle dö för att hon inte andades? Gick upp ur vattnet i ren panik.. Men det gick bra! Men det var lite pinsamt. Jag har fruktansvärt lätt för att gråta, såpass att edet blir jobbigt ibland faktiskt. 
Men Julia tyckte om det, men hon var jätte trött i slutet. Nu vet jag hur jag skall göra nästa gång. Ingen idé att ens försöka bada Julia efteråt, lättare hemma. Ta med fruktpuré eller yogurt till Julia som hon kan få lite innan simmet, samt ge henne mat direkt efteråt i cafeterian så hon somnar gott. Sen får jag inte glömma att slappna av. 
 
Känner mig alltid så himla osäker när det är nya saker, känner mig så liten. Det känns som att alla iakttar en. 
 
Skall äta upp min frukost här nu sen försöka lägga mig i sängen med lillan och se om hon vill vila lite med mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback