Heart Chat Bubble

Slut på veckan.

God kväll, har placerat rumpan i stolen framför datorn en stund. Har kikat lite på jobb... Får ont i magen av det faktiskt, får väl se hur detta skall gå. Först och främst måste jag knåpa ihop ett bra CV, vilket är det allra svåraste momentet tycker jag. 
 
Annars då?
Jo, i helgen har vi inte gjort mycket alls. Jag var en sväng ute i Åby igår och träffade Emma och Catrin (och alla hundar med förståss <3). Började städa lite igår med och slutförde det idag. Men fy tusan vad tråkigt det är numera! Känns aldrig städat trots att jag nyss städat någon som känner igen sig? Förut tyckte jag om att städa (?), älskar den nystädade känslan. Allt känns så bra då, haha. Nu drar jag ut på det så mycket jag bara kan...
Under eftermiddagen fick vi även besök av Julias faster, farmor och sambo. Mysigt mysigt <3.
Jag har kännt mig trött, seg och allmänt opepp idag. Hatar sådana dagar! Blä för dem. 
 
Får väl se vad som händer i veckan, skall komma ut på långpromenader tänkte jag och kanske göra lite övningar hemma. På tal om träning så såg jag att Kappahl fått in snygga träningskläder :) 
 
 
Den senaste veckan från Instagram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback