Heart Chat Bubble

Smoothie.


 
Något som jag altid har älskat är fruktsmoothies, så sjukt gott och inte onyttigt! Idag startade jag min morgon med en smoothie till frukost. Den bestod av skogsbärbklandning, en banan, 2 msk kvarg, lite linfrön och solroskärnos och yogurt efter smak och tycke. Slurk sa det! 
 
Igår så provade jag dock en annan variant, fast med ruccola, kiwi och solroskärnor. Den var inte riktigt likia god, haha. Den gick att äta men det var lite för få ingredienser så smaken blev väldigt påtaglig. SKulle haft spenat och asdvokado men det fanns inte i affären. Det är kära Emma som fick mig att prova det. Slår vad om att henens var godare då hon hade mer saker i. Men jag kommer nog hålla mig till mina frukt/bär smoothies, dem är godast ;)
 
Julia sover för tillfället, hon somnade på mitt bröst FÖR ANDRA GÅNGEN på knappt en vecka. Halelujah! Det är så mysigt! Hon måste varit väldi8gt trött, som i tisdagsmorse innan babysimmet. Hon hade vaknat tidigt och ca 15min innan v i skulle klä på oss och gå så märker jag att hon somnat på mitt bröst. Hon bara la ner huvudet och somnade på några sekunder. Bara sådär. DÅ är man trött. 
Älskade barn <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback