Heart Chat Bubble

Mat och blöjbyte.

Jag har precis lagt ner Julia igen någon fick mat och ny blöja. Brukar aldrig byta blöjan på natten, för det behöva aldrig. Men hon hade bajsat (!) så var tvungen.

---

Annars då? Igår morse mådde jag sådär kan jag säga. Sovit dåligt, ont i halsen, huvudet och allmänt "sjuk seg" i kroppen. Blev bättre under dagen. Men igårkväll så kände jag
Mig väldigt febrig :/ Hade jätte svårt att somna. Trots att jag tog Ipren och cociliana innan läggdags. Men till slut så.

Det verkar (peppar peppar) som att Julia går åt rätt håll i alla fall. Hostar inte lika mycket, är piggare och äter bättre.

Ville bara ge er en liten uppdate.
Ska försöka somna om nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback