Heart Chat Bubble

Min lilla groda :( <3

Julia har ju som sagt var, inte blivit helt bra ännu. Hon åt Kåvepenin och Mollipect i 10 respektive 14 dagar. Menton hostar fortfarande lika mycket och är slemmig i halsen. Snoret rinner som aldrig förr och hon sover dåligt. Man hör hur jobbigt det är att andas för henne ibland när hon sover. Vi gör så gott vi kan. Vi har både nässug och Nezeril som vi använder.
I tisdags så var vigla läkaren jag och Julia. Jag ville att dem skulle kolla hennes öron då hon drog i dem endel när hon var sjuk. Det såg lite svullet ut och det syntes att hon varit väldigt förkyld sa hon.

Hon skrev i alla fall ut en ny medecin åt Julia. Som ska vidga luftrören. Ventolin heter det. Hoppas detta hjälper. Tycker så synd om henne :( Mitt lilla hjärta. Hon har hostat ännu mer de senaste dagarna, förhoppningsvis tyder det på att slemmet är påväg bort.
Inte nog med det så hade hon feber förut och har både ätit och sovit dåligt (gör hon iofs hela tiden eftersom hon har svårt att andas ibland plus att hon hostar så). Vill inte att hon ska bli så dålig som sist. Det är så fruktansvärt att se som dotter vara dålig :(. Det är liksom svårt att förklara för henne <3

Idag har dessutom jag haft lite ont i halsen och varit täppt. Måtte det gå över till imorgon och INTE bli värre.

Nej hörrni, nu ska jag krypa ner i sängen där min fina familj redan sover <3
Det är jag som tar natten/morgonen och eftersom hon numera vaknar runt 06 är det dags att nana.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback